top of page
2-4_darkgreen_bg.png

שאלות ותשובות – FAQ

SF-Panda.png
  • איך אני מבצע הזמנה?
    ישנן שתי דרכים קלות להזמין 1. מקוון: בביקור באתר האינטרנט שלנו, הזמינו ישירות מכל עמוד מוצר על ידי בחירת הכמות הרצויה ולחיצה על כפתור הוסף לעגלה. לאחר שבחרת את כל הפריטים המועדפים עליך, תוכל לבצע צ'ק-אאוט בשרת המאובטח והמאובטח שלנו. 2. טלפון: נציגי שירות הלקוחות המוכשרים והשקדניים של משאבי הלמידה שלנו עומדים לרשותכם בימי שני עד שישי בין השעות 8:30. ו 17:00. CST. כדי לדבר באופן אישי עם נציג או לבקש טופס הזמנה שיישלח אליך אנא התקשר אלינו בטלפון 1-800-995-4436. לקוחות בינלאומיים עשויים להתקשר למספר 1-888-800-7893 לקבלת סיוע.
  • מתי ההזמנה שלי תישלח, ואיפה אוכל לבדוק את מצבה?"
    פריטים במלאי שנשלחו באמצעות FedEx סטנדרטי יישלחו בדרך כלל תוך 1-2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה. יום הבא ו- 2 ימים פדקס שנשלחו הזמנות שבוצעו לפני השעה 11 בבוקר בימי עסקים יישלחו בדרך כלל ביום העסקים הבא. הזמנות של FedEx של הימים הבאים ו -2 הימים שהושמו בסופי שבוע נשלחות ביום שלישי שלאחר מכן. הזמנות שנשלחות מחוץ לארה"ב, כולל בסיסים צבאיים בארה"ב, דורשות עיבוד מיוחד שעשוי להוסיף מספר ימים למועד המשלוח הצפוי.
  • מה זה סמארט פאן?
    תוף פאנטם הינו תוף העשוי ממתכת בריקוע בעבודת יד ונקרא גם Pantam drum, Hang, Handpan ועוד על הפאנטם מנגנים באמצעות הידים והוא מפיק צליל שהוא לא פחות משמיימי ומזכיר צליל של נבל ומעט את הצלילים של תוף הסטיילפאן הקאריבי אך שונה ממנו. הפאנטם הוא מלמעשה שילוב של 3 כלי נגינה עיקריים, תוף הסטיילפאן – Steel pan הקאריבי, תוף האודו – Udu drum וגונג והומצא לפני כ20 שנה ע"י זוג שווצרי שיצר במשך כמה שנים את תוף הHang אך חדל מליצרו לאחר מספר שנים. כיום, בהשראת הבונים הראשונים יש בוני תופי פאנטם מקצועיים שאף פיתחו וחקרו עוד יותר את הרכב המתכות, התנהגות הסאונד ועוד משתנים שהופכים את הכלים שנבנים היום למודרניים יותר, איכותיים מאוד ועם יותר אפשרויות נגינה למתחילים ומתקדמים.
  • אפשר לעשות הזמנה טלפונית?
    בטח! אנחנו כאן בשבילכם מיום א’ עד ה’. שעות הפעילות שלנו הן 08:00-16:00. להזמנה טלפונית התקשרו לטלפון 1599501086 ונשמח לסייע, לייעץ ולבצע עבורכם את ההזמנה.
  • בדיקת סטטוס ההזמנה שלי
    ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב״ההזמנות שלי״. סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה הועברה לדואר או לחברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת. סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו. סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.
  • שינוי כתובת בהזמנה שבוצעה
    נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-16:00 בטלפון 1599501086 או בצ׳ט לייב באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת – info@smartfun.co.il ונטפל בנושא.
  • האם אני חייב להיות בבית בזמן קבלת המשלוח?
    כן. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם את המוצר. ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS לטלפון הנייד שלכם.
  • מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?
    במקרה של מוצר פגום, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1599501086 ונשמח לסייע ולטפל בנושא.
  • האם ניתן לשלם בתשלומים?
    בהחלט. להלן פירוט: עד 2 תשלומים בקנייה מעל 200 ₪ עד 4 תשלומים בקנייה מעל 600 ₪
  • האם ניתן לבצע תשלום באמצעות paypal?
    מצטערים אנחנו לא סולקים עם PayPal.
  • האם האתר שלכם מאובטח?
    האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל (SSL), ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.
  • מתי אחויב על ההזמנה שלי?
    החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה. רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.
bottom of page